ابو مدحـــــــــــــــــــــــــــــت
خمسين ضحكة وضحكة  884468121
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى-اجتماعى- دينى- ثقافى-رياضى-معلومات عامة-منوعات-برامج

الرئيسيةبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
المواضيع الأخيرة
» دار الخليج للحلول الذكية والاستشارات الاقتصادية
خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 21, 2024 9:28 am من طرف زائر

» شركة بناء لدراسات الجدوى
خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 20, 2024 1:45 pm من طرف زائر

» شركة بيزينس سبايك لدراسات الجدوي
خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 20, 2024 9:45 am من طرف زائر

» رايزهب للتسويق الرقمي
خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالإثنين فبراير 19, 2024 3:09 pm من طرف زائر

» رايزهب للتسويق الرقمي
خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالإثنين فبراير 19, 2024 3:09 pm من طرف زائر

» شركة بلانز
خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالإثنين فبراير 19, 2024 10:39 am من طرف زائر

» لاب كوت طبي
خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالخميس فبراير 01, 2024 8:34 pm من طرف زائر

» العقل البشرى
خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالإثنين يناير 29, 2024 7:40 pm من طرف زائر

» غسيل تانكي الكويت
خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالأحد أغسطس 20, 2023 2:07 pm من طرف ahmed220022

» تركيب ورق جدران الكويت
خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالأحد أغسطس 20, 2023 2:06 pm من طرف ahmed220022

» فتح اقفال الكويت
خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالأحد أغسطس 20, 2023 2:06 pm من طرف ahmed220022

» نجار الكويت
خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالأحد أغسطس 20, 2023 2:05 pm من طرف ahmed220022

» شركه تركيب ورق الجدران
خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالأحد أغسطس 20, 2023 2:04 pm من طرف ahmed220022

» صباغ الكويت
خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالأحد أغسطس 20, 2023 2:03 pm من طرف ahmed220022

» غسيل تانكي
خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالإثنين مايو 22, 2023 1:54 pm من طرف ahmed220022

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 74 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 74 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 512 بتاريخ الثلاثاء يوليو 30, 2019 7:41 pm
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 1630 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو seostar فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 231653 مساهمة في هذا المنتدى في 20537 موضوع
فاتورة التليفون
خمسين ضحكة وضحكة  Dy972810
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
محمد سعيد (التاريخ)
خمسين ضحكة وضحكة  I_vote_rcapخمسين ضحكة وضحكة  I_back_titleخمسين ضحكة وضحكة  I_back_title 
ابوكريم
خمسين ضحكة وضحكة  I_vote_rcapخمسين ضحكة وضحكة  I_back_titleخمسين ضحكة وضحكة  I_back_title 
عبدالغفار
عبود
ابوعصام
أبومدحت
نور الهداية
محمد بغدادى
سمير
كبرياء الصمت
الصحف المصرية
خمسين ضحكة وضحكة  2mm5qpd
أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر
لا يوجد مستخدم
أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم
المواضيع الأكثر نشاطاً
موضوع المليون رد . ارجو التفاعل
سجل دخو لك با لصلاه على سيد نا محمد صلى الله عليه و سلم
سجل دخولك بدعـــــــــــاء .. وَقَالَ رَبُّكُمُ ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ ..
نجـــــــــــوم الألفيـــــــــــــــــــات
موضوع رائع وفية اجر كبير دخول للجميع
سجل حضورك باسم من اسماء الله
سجل حضورك باسم من اسماء الله
& سجل حضورك بصورة &
موضوع المليون رد . ارجو التفاعل
: صبــآح | |مســــاء ...الاخـــوهـ هنا نتبادل التحيه

خمسين ضحكة وضحكة

نور الهداية
ابوعصام
محمد سعيد (التاريخ)
جنا
عبدالغفار
السماءالصافية
سكون البحر
11 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سكون البحر

سكون البحر

انثى
أوسمتى :
خمسين ضحكة وضحكة   صورة الوسام

خمسين ضحكة وضحكة  Empty
مُساهمةموضوع: خمسين ضحكة وضحكة    خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 10, 2012 12:12 am

1_ في واحد ماشي ورا وحده قالها: "الحلوه وراها مشوار؟"، قالت: "لا.....الحلوه وراها حمار!!"

2_ محشش شاف أمه تحترق .. فقال لها : منوَرة ياحجة.

3_اتنين مساطيل واحد مسك مرايا وبيقول انا شفت ده قبل كده انا اعرفه ....ده مين؟..
التانى قاله هات اشوف ...قاله انت مش عارف ده انا

4_مرة واحد محشش اتصل على بيت قال محمد موجود قالوا الرقم غلط قالهم... طيب بتردوا ليه

5_مرة واحد مسطول قال لواحد مسطول تانى هو العمود ده منور قاله معرفش أصلى مش من المنطقة

6_مرة واحد سكران بيوقف تاكسي فسأله: فاضي ياسطة فقال له الأسطة: ايوة فاضي فقال له السكران طيب ماتيجي تقعد معايا شوية

7_مرة واحد مسطول جه يخرج من العربية لقى الدنيا بتمطر راح خارج من الباب التانى

8_صاحب محل دخلت عنده وحده حلوه .... وكل شوي تقول له : بكم هذا حجي ... بكم هذا حجي .... اخيرا طفش منها
قال : شوفي انا ماحجيت لكني اخذت عمرة .. علشان كذا تـقـدرين تـقــولي .... ياعــمــري

9_مرة واحد بكستاني تجوز وحدة بكستانية جابو ولد اسمه بكسـثالـث

10_سأل الأستاذ الطالب لماذا يدق القلب أجاب الطالب لكي ترقص المعده

11_*واحد مسطول اشتغل سواق تاكسي، شاورتله واحده، وقف وسألها "رايحه فين؟" قالتله "المهندسين" قالها "روحي بس ما تتأخريش

12_واحد مسطول راكب تاكسي سأله السا ئق ممكن تشوف لى الاشارة اليمين شغاله ولا لا! بص من الشباك وقال له شغاله مش شغاله شغاله مش شغاله !!!

13_مسطول حب يعمل برا ءة اختراع، جاب ضفدعة وقالها "اقفزى" فقفزت فقام بقطع أحد أرجلها الأربعة وقال لها "اقفزى" فقفزت فقام بقطع رجل أخرى وقال لها "اقفزى" فقفزت فقام بقطع الرجل الثالثة وقال لها "اقفزى" فقفزت قفزة صغير فقطع الرجل الأخيرة وقال لها "اقفزى" فلم تقفز فقام بكتابة (ملحوظة : عند قطع أرجل الضفدعة الأربعة، تفقد حاسة السمع

14_مره واحد كسلان محكوم عليه بالإعدام ردما فى حفرة فبيقلوله "نفسك فى ايه قبل ما نردم؟" راح قالهم "أشرب قالولوه "اطلع اشرب" راح رد وقال "انا لسه هطلع يا عم اردم اردم!!"

15_لية الديك عندة زكام ؟علشان متجوز فرخة مجمدة

16_دكتور بيطري بيقول لمراته انا بهيم في حبك قالتله وانا ماقدرش ارفسلك طلب

17_شرطي صعيدي في الخدمة لقى قرد في الشارع وداه للضابط المسؤول عنه وقاله : يا باشا انا لقيت قرد أوديه على فين ؟
قال الضابط : على حديقة الحيوانات
غاب الشرطي الصعيدي ساعتين ورجع هو والقرد ، الضابط بيسأله ايه الي رجعك ؟
قاله يا باشا وديته على حديقة الحيوانات ، تحب أخده دلوقتي أفسحه في الملاهي؟

18_مجنون و مجنونة كانو ماشيين جمب بسين فى مستشفى المجانين ... فالمجنون رمى نفسه فى المياه والمجنونة انقذته (جاه الدكتور تانى يوم للمجنونة وقال لها عندى ليكى خبر حلو والتانى وحش الاول انتى خفيتى وهتخرجى من المستشفى ، والتانى صاحبك المجنون شنق نفسه) قالت له لأ ..ده انا كنت معلقاه عشان ينشف

19_اثنين ساكنين في خيمة ونايمين على ظهورهم بالليل.. بص الأول للسما وقال للثاني شايف ايه ؟ قال اشوف نجوم كثيرة.... قال وده يدل على ايه ة ؟ قال الثاني : ان فيه مجرات وكواكب غيرنا في الكون ده . قال الأول ده يدل ان سقف خيمتنا انسرق ياغبي

20_جماعة حشاشين قاعدين في غرزة قالوا عايزين كبريت واحد منهم قال أنا اجيبلكم الكبريت طلع ودخل من الباب الثاني قال يا جماعة ألاقى عندكم كبريت قالوله استريح لسه باعتين واحد أول ما يرجع نديلك واحد.

21_واحد غبي وقع في حفرة ومش عارف يخرج منها، اول مرة حاول يخرج معرفش، تاني مرة حاول يخرج معرفش برضه، تالت مرة قال لو معرفتش اخرج المرة دي هروح

22_طفل بيسأل والده : أنا جيت أزاى؟
فقال له جبنا كوب ماء وسكر ووضعناه تحت السرير ثم صحينا من النوم لقيناك
فعل الطفل كما قال والده وعندما نظر فى الكوب وجد صرصار فقال له لو ماكنتش أبنى كنت فعصتك

23_واحد حشاش ازعجتة دبانه قطع جناحتها وقلها
يلا خديها كعابي

24_مرة شوية مجانين فى مستشفى رسموا باب على الحيط وقعدوا يخشوا فية بكتفهم علشان يتفتح فالدكتور دخل عليهم لقى واحد قاعد على جنب قالة انت اللى عاقل فيهم والله انت مبتعملش زيهم لية قالة ...... قالة حمير ميعرفوش ان المفتاح معايا

25_مرة مدرس رياضة اتجوز مدرسة رياضة خلفوا ولد
متساوى الساقين

26_ايه الفرق بين الاسبوع وموس الحلاقة والصحراء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الاسبوع فيه حد ، والموس فيه حدين ، والصحراء ما فيهاش حد

27_بخيل واقف فى البلكونة... ابنه جاى من بعيد يقول له بابا بابا بابا ... قاله:
يا ابن الكلب بابه واحده كفاية.

28_**اتنين مساطيل ماشين في الشارع واحد وقع في البلاعة التاني راح إستناه عند الحنفية**

29_**مرة تلاتة مساطيل الأول قال أنا لو معايا فلوس أشترى نص الكرة الارضية والتانى قال أنا لو معايا فلوس أشترى النص الأخر التالت رد وقالهم مين قالكم إنى هبعيلكوا**

30_**مرة حرامى دخل على واحد مسطول البيت قالو هات فلوسك و الا هقتل مراتك قام الرجل قعد يضحححححححك.......الحرامى قتل مراته وقاله هات الفلوس قبل م اقتل ابنك الرجعل قعد يضحححححححك........الحرامى قتل ابنه و هكذا لغايه لما خلص عالعيله و بيقول للمسطول ايه يا عم مش عايز تدينى فلوسك ليه؟؟؟؟قاله اطلع من دول يا ابرهيم يا نصر**

31_**واحد مسطول راكب طيارة خبط علي كتف المضيفة وسألها الحمام فين؟ قالتله الناحية التانية راح عالكتف التاني وسألها الحمام فين**

32_**جماعة بيحششوا فى الطرب وطب عليهم البوليس وقالهم الظابط:قدامى كلكم على البوكس..واحد مرديش قام الظابط شخط فيه وقالوا:قوم يامسطول رد المسطول وقالوا:لأياباشا انا مش معاهم ..اناميت**

33_**ضابط المرور بيحقق فى حادث... سأل الاول .. فرد .. يا بية انا اديتة كلاكس .. واديتة انوار وصرخت فية علشان يبعد ومفيش فايده.. سأل التانى ... فرد ... يابية انا اعمل اية ، انا قاعد فى الكشك بتاعى**

34_**صعيدي بيقول لصاحبه الساعه كام معاك ؟؟
فقاله الساعه اتنين وعشرة
فقاله طب ما تقول 12 لازم تعمل ناصح ؟؟؟ ***

35_** واحد سافر البحرين أخذ معاه مايوهين ***

36_**واحد بيقول لصاحبه لو قلتلي ايه اللي جوة القفص ده هديلك منه مانجيتين ؟
قاله : جوافه ؟؟؟؟ ***

37_**وحدة تقول لحبيبها أهلى مسافرين والبيت فاضى قالها أقرئى قرأن ومتخافيش**

38_مرة واحد بيقول لواحد صاحبه: الحق التعبان دخل اودة حماتك
قاله سيبه يستاهل

39_واحد بخيل راح يزور ابوه في المستشفى.. لما وصل عالباب شاف كلمة ادفع.. قال نيجي بعدين نزوره

40_أندال بيتنافسوا على مين الأندل فيهم , شافوا ست عجوزة جدا.
الأول قام أخد منها العكاز وكسره . الثانى قال له هى دى ندالة ؟ شوف الندالة على أصولها ,وقام ضرب الست بالبوكس خلى وشها كله دم.
ورجع قال للثالث وقال له ورينا ندالة أكثر من كده ,
قال لهم ولا حاجة , الست دى أمى

41_مرة إتنين مساطيل راكبين عربية فواحد قال للتانى : حاسب قدامك شجرة فالتانى مردش عليه فعلى صوته :شوية :.قدامك شجرة برضه مردش عليه فقاله : حاسب قداااامك شجرررر.. طاخ خبطوا فى الشجرة فطلع من العربية و قاله .. مش قلتلك قدامك شجرة ؟؟؟ فالتانى رد عليه : و أنا أعملك إيه مش إنت إلى سايق ؟؟

42_فار محشش قال : كل القطط تحت جزمتى لقى وراه قط اسود قال الا ابو سمره حبيبى

43_محشش سأل واحدة اسمك ايه؟ اجابت : أسماء. فقال: يعني ما فيش اسم محدد!!

44_واحد بلديانتاجاله تليفون من البلد بيقوله يا صميدة امك وابوك ومراتك وأولادك كلهم ماتوا صاحبنا سمع الخبر وقال العيشة ملهاش لزمة وراح طالع فوق عمارة 30 دور ورمى نفسه بين 30 و20 قال الله انا امي وابويه ماتوا من زمان بين 20 و10 قال الله انا مش متزوج قبل يقع على الأرض يابوووي انا مش اسمي صميدة

45_مرة واحد بتاع سمك ابنه مات فماشى فى الجنازة يقول :ده كان صاحى وبيلعب

46_واحد و هوا بيموت بص لمراتة بصه رومانسيه و قالها لما اترفدت كونتي معايا و لما عييت وقفتي جنبي ولما فلست برضوا كونتي معايا وى دلوقتى لسا جنبي مسك ايدها بحنيه و قالها مش عاريف ليه حاسيس انك نحس

47_بلدينا ماسك قنبله وعمال يحدفها من الإيد دى للايد دى ، قابله واحد تانى قال له خرب بيتك ولما تنفجر فى وشك ، قاله : ماتخافش معايه غيرها

48_زرافة و فيل وأسد وفأر وثعلب وارنب ماشيين في الغابة ، وقعوا كلهم في حفرة إلا الزرافة ،قالولها :جيبي لنا حبل. قالتلهم :ما فيش. قالولها :إحنا جعانين عايزين ناكل .قالتلهم: ماعرفش أجيب لكم أكل. قالولها: والعمل؟ قالت لهم: كلوا أضعفكم ..... قام الفأر نط مفزوع وقال لهم : اللي حيقرب من الأسد حيعرف شغله

49_حلاق مسك ودن الزبون وقالو عاوز ودنك دى الزبون قال لا الحلاق قطعها ورماها فى القمامه ثم مسك الودن الثانيه وقلو عاوز ودنك دى الزبون قال عوزها الحلاق قطعها واعطاها للزبون

50_مرة حرامى سرق تلفزيون من بيت واحد غبي، جرى وراه الغبى علشان يعطيه الرموت
.................................
lol! bbb lol! bbb lol! bbb lol! bbb flower flower
سكون البحر

سكون البحر

انثى
أوسمتى :

خمسين ضحكة وضحكة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: خمسين ضحكة وضحكة    خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 10, 2012 12:14 am

اسيبكوا تضحكوا هههههههههههه

ههههههههههه

ههههههه

ههههه
السماءالصافية

السماءالصافية

انثى
أوسمتى :

خمسين ضحكة وضحكة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: خمسين ضحكة وضحكة    خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 10, 2012 10:43 am

ههههههههههه

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
عبدالغفار
مشرف
مشرف
عبدالغفار

ذكر
أوسمتى :
خمسين ضحكة وضحكة  21
خمسين ضحكة وضحكة  210

خمسين ضحكة وضحكة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: خمسين ضحكة وضحكة    خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 10, 2012 10:58 am

جنا

جنا

انثى
أوسمتى :
خمسين ضحكة وضحكة  BZX56126
خمسين ضحكة وضحكة  326118761

خمسين ضحكة وضحكة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: خمسين ضحكة وضحكة    خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 10, 2012 1:47 pm

محشش شاف أمه تحترق .. فقال لها : منوَرة ياحجة.

هههههههههههههههههههههههههههههه
محمد سعيد (التاريخ)
مشرف
مشرف
محمد سعيد (التاريخ)

ذكر
الموقع الخاص : المملكة العربية السعودية - الدمام
أوسمتى :
خمسين ضحكة وضحكة  N4hr_13077792582
خمسين ضحكة وضحكة  Do

خمسين ضحكة وضحكة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: خمسين ضحكة وضحكة    خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 10, 2012 6:14 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ده انا عيطت من كتر الضحك

الاخت الفاضلة : سكون البحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

ابوعصام
مشرف
مشرف
ابوعصام

ذكر
أوسمتى :
خمسين ضحكة وضحكة  310

خمسين ضحكة وضحكة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: خمسين ضحكة وضحكة    خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 10, 2012 7:53 pm

نور الهداية
مشرفة
مشرفة
نور الهداية

انثى
أوسمتى :
خمسين ضحكة وضحكة  40
خمسين ضحكة وضحكة  931710890

خمسين ضحكة وضحكة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: خمسين ضحكة وضحكة    خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 10, 2012 8:26 pm

محمد بغدادى
مشرف
مشرف
محمد بغدادى

ذكر
الموقع الخاص : ابو الريش / الشديدة
أوسمتى : خمسين ضحكة وضحكة  1010

خمسين ضحكة وضحكة  %25D9%2588%25D8%25B3%25D8%25A7%25D9%2585-%25D8%25A7%25D9%2584%25D9%2585%25D8%25B4%25D8%25B1%25D9%2581-%25D8%25A7%25D9%2584%25D9%2585%25D9%2585%25D9%258A%25D8%25B2%2B%252819%2529

خمسين ضحكة وضحكة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: خمسين ضحكة وضحكة    خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 10, 2012 9:01 pm

صعيدي بيقول لصاحبه الساعه كام معاك ؟؟
فقاله الساعه اتنين وعشرة
فقاله طب ما تقول 12 لازم تعمل ناصح ؟؟؟
هههههههههههههه

برافو سكون البحر
ابوكريم

ابوكريم

ذكر
الموقع الخاص : عروســة البحر المتوســط - الاسكنـــدرية
أوسمتى : خمسين ضحكة وضحكة  110

خمسين ضحكة وضحكة  13629415

خمسين ضحكة وضحكة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: خمسين ضحكة وضحكة    خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 10, 2012 10:47 pm

ههههههههههههههههههههههههه
نجمتنــــــــــــــــــــا الرائعــــــــــــــة
سكــــــــــــــــــون
الله الله ينـــــــــــــــور عليكى
ادخلتى لنا البسمة بجد من بعد غيااااااااااااب طال علينا من هموم البلد
اشكـــــر لك مجهوووووووووودك وتفاعلك الرائــــع دوما
مشكككككككككككككككككككككككور
عبود
مشرف
مشرف
عبود

ذكر
الموقع الخاص : ابوالريش .المقلة
أوسمتى :
خمسين ضحكة وضحكة  27898.imgcache
خمسين ضحكة وضحكة  Image134126

خمسين ضحكة وضحكة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: خمسين ضحكة وضحكة    خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 10, 2012 11:18 pm

سكـون البحـــــــــــر

موضوع في قمة الخيااال

طرحتى فابدعتى

دمتى ودام عطائك

ودائما بأنتظار جديدك الشيق

أبومدحت

أبومدحت

ذكر
الموقع الخاص : منتدى ابومدحت
أوسمتى : خمسين ضحكة وضحكة  I4jthk

خمسين ضحكة وضحكة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: خمسين ضحكة وضحكة    خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 11, 2012 5:07 pm

مرة إتنين مساطيل راكبين عربية فواحد قال للتانى : حاسب قدامك شجرة فالتانى مردش عليه فعلى صوته :شوية :.قدامك شجرة برضه مردش عليه فقاله : حاسب قداااامك شجرررر.. طاخ خبطوا فى الشجرة فطلع من العربية و قاله .. مش قلتلك قدامك شجرة ؟؟؟ فالتانى رد عليه : و أنا أعملك إيه مش إنت إلى سايق ؟؟

https://abomedhat.roo7.biz/
سكون البحر

سكون البحر

انثى
أوسمتى :

خمسين ضحكة وضحكة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: خمسين ضحكة وضحكة    خمسين ضحكة وضحكة  I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 11, 2012 10:52 pm

النجم الذهبى كتب:
مرة إتنين مساطيل راكبين عربية فواحد قال للتانى : حاسب قدامك شجرة فالتانى مردش عليه فعلى صوته :شوية :.قدامك شجرة برضه مردش عليه فقاله : حاسب قداااامك شجرررر.. طاخ خبطوا فى الشجرة فطلع من العربية و قاله .. مش قلتلك قدامك شجرة ؟؟؟ فالتانى رد عليه : و أنا أعملك إيه مش إنت إلى سايق ؟؟

مرسي علي الرد

خمسين ضحكة وضحكة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ضحكة سلف ؟
» آخر مرة ضحكت إمتى .. ضحكة صح؟؟
»  مراحب(ضحكة خجل)مراحب